FÓRUM PGweb


[Téma] Srbce

Srbce
Autor: Petan41 (+0) (-0) | Zasláno: 28.11.2018 * 16:10

Zdravím piloti. Jsem nováček, piloťák mám od září 2018. Bydlím kousek od Chrudimi a hledám partu pilotů z okolí, co létají v Srbcích a vzali by mě mezi sebe na získávání skušeností.

6 příspěvků
shlédnutí: 1491
  • 1 RE: Srbce
    Autor: Spy.Dr (+24) (-1) | Zasláno: 28.11.2018 * 16:25

    Ahoj, Facebook, skupina Paragliding Východní čechy, a hledej lidi jako Kricnar, Šeda, Maleček, a další už se ti tam ozvou sami :-)

  • 2 RE: Srbce
    Autor: Petan41 (+0) (-0) | Zasláno: 28.11.2018 * 20:07

    Díky za info a za jména. Dosud Facebook nemám nepotřebuji ho. Tak snad to zvládnu i jinak.

  • 3 RE: Srbce
    Autor: voytask (+1) (-0) | Zasláno: 28.11.2018 * 21:19

    Palec nahoru za piloty bez fejsbuku. Nejsu sice z dotazovane lokality, ale na začátek to chce grundit, grundit, grundit dole pod kopcem a kontakty se z toho nějak vyvrbi sami.

  • 4 RE: Srbce
    Autor: bartek.p (+0) (-0) | Zasláno: 18.12.2018 * 21:31

    Tak si FB účet vytvoř, třeba jen se smyšleným jménem a jen kvůli lítání.Docela se to hodí.

  • 5 RE: Srbce
    Autor: Petan41 (+0) (-0) | Zasláno: 21.12.2018 * 15:28

    Už jsem tak učinil. Hodně nerad. Jsem v kontaktu s jedním lítačem co v Srbcích létá. Tak uvidíme jak dál.

  • 6 RE: Srbce
    Autor: Spy.Dr (+24) (-1) | Zasláno: 22.12.2018 * 14:50

    Moc nerozumim těmhle kategorickejm odmítacím postojům. Je jedno jestli je to teď FB, v minulosti mobilní telefon, nebo to bude příště něco jinýo. Je to jen nástroj a je jen na Vás jak ho budete používat.

    Pokud FB budeš používat jen jako komunikační nástroj a tak si ho i přispůsobíš/nastavíš, máš k dispozici na jednom místě velmi jednoduchej, rychlej a ucelenej komunikační kanál pro to co potřebuješ.

    Nikdo nenutí přeci nikoho trávit hodiny po diskuzích nebo nahrávat stovky fotek nebo něco podobnýho...