FÓRUM PGweb


[Téma] doklady na ground handling aneb kiting?

doklady na ground handling aneb kiting?
Autor: tomasz13 (+5) (-1) | Zasláno: 28.09.2014 * 23:08

Ahoj,

Začal som chodiť na kurz paraglidingu, ale preto lebo na kurz sa nedostanem každý víkend som si kúpil vyradené krídlo, aby som si netrénoval štartovacie techniky a zdvíhanie.

Cez víkend som vyšiel na rolu trošku trénovať, ale po hodine prišiel "Múdry" poľovník, že im tu straším zver, a či mám povolenie od majiteľa pôdy a od poľovníkov...

Keď mi majiteľ dovolí, môžu má poľovníci (alebo niekto iný) poslať preč?

Keď na mna pošlú policajtov, musím mať doklady, technicky preukaz atď... aj keď nelietam s tým padákom (podstate je to taký maličký kopec že sa z toho bez motora nedá odštartovať).

28 příspěvků
shlédnutí: 6091
  • 1 RE: doklady na ground handling aneb kiting?
    Autor: dmb77 (+18) (-16) | Zasláno: 29.09.2014 * 09:38

    Tady je info s podobnou tematikou: http://www.paragliding-4u.cz/news/mlada-paraglidistka/

    Vzpominam na casy, kdyz jsem jeste nemel papiry a chodil jsem trenovat na rovne pole, prisel vetsi poryv vetru, prizvedlo mne to asi do dvou metru v okamziku kdy jsem ero nemel uplne nad hlavou a v kyvu jsem sel po hlave na zem, helma pobrala naraz do hlavy, ale krk s ramenem mne bolel jeste dva tydny pote. Nikdy nevis, co se muze stat a kdyz se neco stane, tak zakony na tve strane nebudou.

  • 2 RE: doklady na ground handling aneb kiting?
    Autor: tomasz13 (+5) (-1) | Zasláno: 29.09.2014 * 13:42

    OK, ja to berem, a mas pravdu vtom ze nie je to bezbolestny sport a skryva vsebe aj nebezpecne prvky a momenty, hlavne na zaciatku. Viem ze treba brat vazne niektore (alebo skor vsetky) pravidla paraglidingu, ale hlavne...

    1. nikdy nechod na kopec sam!

    2. nepodcenuj silu vetra...

    3. aj pri trenovani pouzivaj bezpecnostne prvky.