FÓRUM PGweb


[Téma] Kúpa Golden 5 alebo UP Kibo

Kúpa Golden 5 alebo UP Kibo
Autor: david.badanik (+0) (-0) | Zasláno: 05.12.2018 * 15:37

Ahojte. Medzi PK som tu začiatočník a tento rok som sa rozhodol o kúpe nového krídla kategorie B Potreboval by som poradit niečo vyvážené medzi výkonom a bespečnostou vhodné na prelety. Vopred dakujem za odpovede :)

10 příspěvků
shlédnutí: 2827
  • 1 RE: Kúpa Golden 5 alebo UP Kibo
    Autor: jebaloto (+53) (-44) | Zasláno: 06.12.2018 * 09:06

    Domluv se v www.pg-shop.cz a na Rané si obě křídla vyzkoušej. Vzal bych to, ze kterého pak budeš mít lepší pocit. Kibo je nepatrně náročnější, ale taky nepatrně výkonnější. Vyvážené jsou obě :-)

  • 2 RE: Kúpa Golden 5 alebo UP Kibo
    Autor: david.badanik (+0) (-0) | Zasláno: 06.12.2018 * 13:28

    Super Dakujem za odpoved :) a dá sa teda niečo vytknút týmto dvom krídlam ? ohladne kvality, spracovaniu alebo prípadne bespečnosti ?

  • 3 RE: Kúpa Golden 5 alebo UP Kibo
    Autor: mourek (+11) (-0) | Zasláno: 06.12.2018 * 21:19

    Pěkná třístránková recenze Goldenu 5 vyšla v červnovém Parapente Mag 178 (francouzsky) včetně srovnání s padáky Buzz Z5, Hook 4, Epsilon 8, Symphonia, Echo, Explora a Lhoste (Kibo netestovali). Golden vychází výkonem v "aktivních vzdušných hmotách" pod Echo, Buzz Z5, Hook 4 a Symphonii, které jsou efektivnější-výkonnější. Co se týče stoupavosti v termických podmínkách, považují Golden za vrchol mezi jmenovanými křídly. Co se týče přístupnosti-jednoduchosti, řadí ho za Symphonii a Epsilon 8, které jsou nejsnadnější. Mezi plusy Goldenu vyzdvihují grounhandling, způsob jakým se s ním točí a všeobecnou vyváženost. Za mínus považují zpětnou vazbu padáku před propadavým letem a moc se nerozplývají nad výkonem.

    Další recenze Goldenu 5, tentokrát čtyřstránková, vyšla (bez srovnání) v listopadovém Cross Country 195 (anglicky).