FÓRUM PGweb


[Téma] Dvojlajny ve EnC

Dvojlajny ve EnC
Autor: sqltuning (+4) (-0) | Zasláno: 12.07.2019 * 14:42

Ahoj, zaujal mě tenhle článek

https://xcmag.com/news/sol-lt-1-two-liner-for-sports-class/

lu-glidz.blogspot.com

podle výrobce, by měl padák projít do EnC ... kdyby šel klapat bez klapacích šňůr, což při nesplnění automaticky znamená EnD. Koukal jsem na testy Meru, který taky dostal EnD víceméně jen v deep spirále a při vycházení z deep stallu, jinak se to hemží A,B hodnocením...

Myslíte, že tohle je cesta kam EnC padáky půjdou? Přijde mi, že většina těch co lítala EnC padáky tak přešli právě na Meru, takže mi dává smysl, aby i padáky o kategorii niž šli cestou dvou šňůr....Na druhou stranu třeba nový Eden 7 má naopak šňůr víc, než měl Eden 6.

2 příspěvky
shlédnutí: 631
  • 1 RE: Dvojlajny ve EnC
    Autor: aplik (+0) (-0) | Zasláno: 15.07.2019 * 05:00

    Mě z toho článku vychází, že ten padák má testy pouze CCC, tj. není otestován ani jako EN-D. Nejvíce mě zaráží příšerná hmotnost tohoto křídla - ve velikosti S 5,85 kg. To je o cca kilo více než moje Mantra M7 (pseudotřílajna) a 2x více než Ozone Zeolite, který mimochodem je otestován jako EN-D, ale pouze kvůli použití kapacích šňůr. Jeho testy se taky hemží A, B hodnocením https://para-test.com/reports/item/4102-ozone-zeolite-s

  • 2 RE: Dvojlajny ve EnC
    Autor: Max (+69) (-65) | Zasláno: 18.07.2019 * 20:32

    JJ bude to CCC, otestovat dvoulajnu bez klapacích šňůr je prakticky nemožné. Asi by to chtělo tohle debilní pravidlo zrušit

Přidávat příspěvky k tomuto tématu mohou pouze přihlášení uživatelé.


Partneři:

 logo Axispara  logo MAC Para  logo Gradient



Sekce PGwebu: