FÓRUM PGweb


[Téma] Vhodná přilba na pg

Vhodná přilba na pg
Autor: Cocteau (+1) (-0) | Zasláno: 15.06.2012 * 10:30

Ahoj, chtěla jsem se zeptat na Vaše zkušenosti s přilbou na pg. Vybírám něco ve stylu jako je toto: http://eshop.adrenalin-centrum.cz/eshop/katalog/7532_vodacka-helma-hiko-laguna-short-cap.html , případně tady model Basic nebo Aero. Jsem začátečník. Chci se zeptat, jestli při letu nevadí odkryté uši? Budu ráda za Vaše připomínky nebo tipy na vhodnou přilbu. Díky =)

27 příspěvků
shlédnutí: 12480
  • 1 RE: Vhodná přilba na pg
    Autor: Cocteau (+1) (-0) | Zasláno: 15.06.2012 * 10:36
  • 2 RE: Vhodná přilba na pg
    Autor: horejs (+13) (-7) | Zasláno: 15.06.2012 * 15:13

    Ahoj, všechny přilby, na které odkazuješ, jsou OK. Možná bych nebral Aero, nebo jakoukoli s tím zobákem vzadu - efekt na odpor vzduchu to má zanedbatelný, a navíc při pádu po zádech a ráně hlavou o zem má ten zobák tendenci vybočit hlavu do strany a je větší riziko poranění krční páteře. Uši venku nevadí, naopak máš lepší kontakt s okolím, lépe vnímáš změny rychlosti. Akorát v zimě zebou :-) Je to věc názoru, ale já bych jinou než otevřenou helmu nechtěl. Ještě se podívej na Lubin, taky stojí za zvážení. Tak šťastnou ruku :-)

  • 3 RE: Vhodná přilba na pg
    Autor: Clouseau (+58) (-9) | Zasláno: 15.06.2012 * 15:32

    Určitě bych doporučil zvážit pořízení integrální helmy, kvůli ochraně čelisti a zubů...viz tato diskuze : http://www.pgweb.cz/forum/vybaveni-technika/sedacky-zalozaky-prilby-obleceni:81384#thread-first-new

  • 4 RE: Vhodná přilba na pg
    Autor: Cocteau (+1) (-0) | Zasláno: 16.06.2012 * 17:05