FÓRUM PGweb


[Téma] Karpofly Reflex vs. Sky Revel2

Karpofly Reflex vs. Sky Revel2
Autor: Bajt (+0) (-0) | Zasláno: 18.02.2014 * 12:15

Ahoj,

aktuálně řeším výběr sedačky a do oka mi padly tyhle dvě.

http://www.karpofly.cz/detail.asp?PID=H417-1145

http://www.sky-cz.com/vyrobky/sedacky/revel-2

O tom Reflexu nemůžu nikde nic najít. Tu Revelku většinou hodnotí dobře, ale prý se do ní blbě nasedá. Nemáte někdo zkušenost?

Jsem začátečník, ale něco málo už odlítáno mám (proto se mi líbí spíš třeba ten Revel2 než Axel2).

6 příspěvků
shlédnutí: 4251
  • 1 RE: Karpofly Reflex vs. Sky Revel2
    Autor: mat_d (+5) (-1) | Zasláno: 18.02.2014 * 20:42

    Zdar, o Karpofly nic nevím, ale Revel 2 mám už několik let. Dost často mám problém s nastavením , tak abych po delším letu nebyl unavenej. Jako posilovací stroj na břišní svaly je bezkonkurenční :-)

    Je to ale pouze moje zkušenost, třeba jsem nějak blbě narostl.... Nebo to neumím nastavit.

    Co se týče ovládání padáku a úložných prostor, nemůžu si stěžovat. A záložka se z ní taky dobře hází...

  • 2 RE: Karpofly Reflex vs. Sky Revel2
    Autor: jebaloto (+53) (-44) | Zasláno: 21.02.2014 * 20:57

    Mám tu Revelku, je to moje první sedačka. Srovnat můžu jen se SOL, typ nevím. Sol lépe točil v zatáčkách, asi kvůli výše položenému těžišti, ale byl pro mě dost nepohodlný a musel jsem se dost přemáhat vydržet v něm přes 2 hodiny.

    Revel je pohodlný. Po 3 hodinách jsem vždy potřeboval na záchod, takže delší lety nemůžu soudit.

    Zpočátku se mi na ni blbě nasedalo a hledala opěrka na nohy+speed, ale pokud našlápneš opěrák na nohy ještě ve stoje po odlepení, tak to jde hladce bez dopomoci rukou. Dá se to udělat i za letu, ale chce to naklonit se dopředu.

    Při loučkování mě to párkrát potáhlo, a necítil jsem nikde nic, takže chrániče fungovaly výborně. Sedačka je těžší a při výšlapech se pronese.

  • 3 RE: Karpofly Reflex vs. Sky Revel2
    Autor: Bajt (+0) (-0) | Zasláno: 22.02.2014 * 07:20